תקנון ותנאי שימוש

ברוכים הבאים לאתר הבית של חברת ALL-MOBIL (להלן – “האתר”)

מבוא:

  1. תקנון זה מסדיר את התנאים לשימוש באתר האינטרנט של ALL-MOBIL   ואת תנאי הרכישה בו.
  2. הצפייה, השימוש, והרכישה באתר כפופים לאמור בתקנון זה ולכל הוראות הדין הרלוונטיות.
  3. המשתמש/רוכש באתר מאשר כי טרם כניסתו לאתר האינטרנט קרא את התקנון ואישר את כל האמור בו.
  4. All-MOBIL   רשאית לשנות ו/או לתקן בכל עת את התקנון ו/או סעיף מסעיפיו ואת תנאי ההתקשרות בינה לבין הלקוח בכל עת.
  5. ככל ויקבע בעתיד כי סעיף מסעיפי התקנון איננו עולה בקנה אחד עם הוראות החוק, הרי שלא יהיה בכך בכדי לפגוע בחוקיות התקנון כולו אלא בסעיף הספציפי ועדיין יהיה מחויב הלקוח לשאר סעיפי התקנון.
  6. תקנון זה הינו בלשון זכר ויחיד רק לשם הנוחות בלבד וחל על כולם בשווה.

תנאי הרכישה באתר:

  • ככלל הספקית של כלל המוצרים באתר הינה חברת אול מובייל תקשורת בע”מ ח.פ 515195360, אך החברה רשאית לספק את המוצר באמצעות ספק אחר אשר פרטיו יירשמו בקבלה/חשבונית והוראות תקנון זה יחולו על רכישה זו.
  • בכל מקרה של התנגשות בין הוראות הדין בישראל לבין תקנון זה, יחולו הוראות הדין.
  • רכישה באתר תבוצע באמצעות טופס בקשה להזמנה, אין במילוי טופס זה בכדי לאשר את ההזמנה בפועל, אישור ההזמנה בפועל ייעשה בחיוב התשלום בפועל לאחר הפקת חשבונית (להלן ״ביצוע העסקה״) .
  • טרם ביצוע העסקה אין לחברה כל התחייבות כלפי הלקוח ולא תהיה ללקוח כל טענה נגד החברה בשל אי אספקת המוצר במועד.
  • ככל שבטעות קולמוס יפורסם מחיר גבוה ו/או נמוך באופן דרסטי ממחיר השוק הנהוג לאותו מוצר ו/או תמונה ו/או מוצר שלא קיים, תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה בכפוף להודעה ללקוח והחזר תשלום ככל ששולם.
  • ALL-MOBIL   שומרת להתחיל ולסיים מבצע ו/או ימי מבצעים בכל עת שתחפוץ.
  • המחירים ,הקופונים והמבצעים המפורסמים באתר ו/או בעמוד הפייסבוק של החברה תקפים באתר בלבד אלא אם צוין אחרת.

אמצעי תשלום:

  1. כרטיס אשראי שהונפק בישראל בלבד אלא אם בעת ביצוע ההזמנה צוין אחרת.
  2. ההעברה בנקאית בכפוף לכך שהכסף הועבר בפועל לחשבון החברה בבנק מזרחי טפחות סניף 403 מס חשבון 686566 אלא אם צוין אחרת.
  3. לא ניתן לשלם באמצעות המחאה ו/או מזומן.

אחריות המוצר:

  1. אחריות המוצר תהיה בהתאם לתנאי מדיניות היבואן ותוצג ללקוח בעת ביצוע הרכישה.
  2. הלקוח יוכל לפעול לקיום  תנאי האחריות באופן ישיר עם היבואן ו/או באמצעות החברה.
  3. החברה תפעל אך ורק כמתווכת בין הלקוח ליבואן ואיננה אחראית באופן ישיר על המוצר.

אספקת המוצר:

  • משלוח
  • החברה מספקת את המוצרים באיסוף עצמי בסניפים וללא עלות נוספת ו/או באמצעות חברות שילוח במגוון שיטות שילוח במחיר משתנה בהתאמה לסוג הטובין ו/או מחירם ו/או שיטת המשלוח ו/או כתובת ההספקה ו/או אחר אשר יוצג ללקוח בעת מילוי טופס ההזמנה. 
    • מועד האספקה הוא המועד אשר יוצג ללקוח בעת מילוי טופס ההזמנה.
    • החברה ממליצה לבחור  במשלוח  מבוטח הכולל אחריות.
    • בכל מקרה ולמען הסר ספק חברת השליחויות היא שתהיה אחראית על המוצר מרגע יציאתו ממחסני/חנויות החברה עד להגעתו ללקוח, ועל הלקוח מוטל החובה לבדוק קודם לביצוע המשלוח את תנאי המשלוח והאחריות בתקנון חברת השליחויות.
    • קבלת המוצר מאת השליח מותנית בהצגת תעודה מזהה ו/או רישיון נהיגה ו/או דרכון של בעל אמצעי התשלום ו/או ייפוי כח מאומת ע”י עו”ד.
    • ימי עסקים הינם ימים א-ה בלבד לא כולל שבתות,חגים וערבי חג.  
  • איסוף עצמי
  • בעת ביצוע ההזמנה באתר יוכל הלקוח לבחור באפשרות של איסוף עצמי מאחד מסניפי החברה ללא עלות נוספת.
    • הביצוע יתאפשר בזמני פתיחת הסניף הנבחר.
    • בעת האיסוף יידרש הלקוח להציג תעודה מזהה ו/או דרכון ו/או רישיון נהיגה ו/או של בעל אמצעי התשלום, ו/או ייפוי כח מאת בעל אמצעי התשלום מאומת ע”י עו”ד.
    • כמו”כ ובנוסף יקבל הלקוח קוד מזהה באמצעות הודעת  smsאותו יהיה עליו להציג בעת איסוף המוצר.

מדיניות ביטול עסקה שבוצעה באתר:

  • רכישה באתר הינה עסקת מכר מרחוב כמפורט בחוק הגנת הצרכן תשמ”א 1981 ויחולו עליה הוראות החוק (להלן – “החוק”).
  • לקוח יהיה רשאי לבטל עסקה שביצע באתר ובלבד שלא עברו 14 יום מיום קבלת המוצר או מספר המפרט את פרטי העסקה לפי המאוחר וזאת באמצעות פניה במכתב לדוא”ל service@all-mobile.co.il  ו/או בטלפון 1700-500-465 ימים א-ה בין השעות 10:00-19:00 ובימי ו בין השעות 9:30-14:00 ו/או בהודעה בעל פה בכל חנויות ALL-MOBILE המפורטים באתר ו/או באמצעות שליחת דואר רשום לכתובת: יד חרוצים 7 ירושלים מיקוד 9342145 ו/או באמצעות פנייה דרך האתר.
  • צרכן בעל מוגבלות ו/או בגיל 65 ומעלה ו/או עולה חדש יהיה רשאי לבטל את העסקה תוך 4 חודשים מהמועד הנ”ל.
  • ביטול עסקה בשל פגם במוצר ו/או אי התאמה יזכה את הלקוח במחיר המלא ששילם עבור המוצר.
  • בכל מקרה לא יוחזרו דמי המשלוח במידה וחוייבו.
  • כל ביטול בשל סיבה אחרת יאלץ הלקוח לשלם 5% משווי העסקה ו/או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם.
  • הלקוח יקבל את כספו בחזרה אך ורק אם המוצר הושב לחברה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר.
  • לא יתאפשר ביטול עסקה בטובין אשר אריזתם נפתחה או נפגמה, ו/או מוצר אשר הוסרה/נפגמה ממנו ו/או מאריזתו המדבקה המקורית עם מספר מזהה של אול מובייל ו/או של היצרן.

מועדון לקוחות:

  • חבר מועדון של החברה יזכה בכל רכישה בנקודות ו/או בקופונים אשר יקנו לו הטבות משתנות מעת לעת.
  • בכל רכישה יוכל חבר מועדון לראות את כמות הנקודות והקופונים אותם צבר.
  • החברה רשאית לשנות את מדיניות מועדון הלקוחות בכל עת. 

זכויות קנייניות וסימני מסחר:

  • כל זכויות הקניין והקניין הרוחני באתר לרבות עיצוב, יישומים, קוד מחשב, קבצים גרפיים, טקסטים, וכל מידע אחר באתר הינם בבעלות בלעדית של החברה.